supernova

Igår kväll blev det en väldigt bra kväll, filmmys - chips - godis och cola. Ett litet plus i kanten var ju att jag inte behövde äta allt det där själv, hade ett väldigt bra sälskap. Back in the days..

Idag då, söndag. Och det snöar! Vi kommer aldrig få vår här och inte sommar för den delen heller, jävla skit sverige. Jag vill boka en resa till thailand i vinter, vilka är på?? Fast helst skulle jag vilja åka utomlands i sommar också, vad hände med cypern planerna brudar? :(

Nu dusch, inte lukta usch.

PUSS






Kommentarer
Postat av: camilla

Saknar det här :( jag vill dra på kryssning eller vad som hälst i sommar med en massa brudar :)

2010-03-21 @ 15:03:57
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0