smells like teen spirit

Har rensat bland mina skor idag, nu har jag bara 22 par kvar.. Jag hatar att kasta skor, men dom var trasiga så det var inte så mycket att ha. Men då måste det betyda att jag får handla mer skor nu när jag har slängt några? ;) Tur att jag har skickat efter fyra par skor då som borde komma i veckan eller nästa...

Ska snart åka och tanka bilen sen handla lite mat tills imorgon, när jag och fia ska laga middag. Det blir pasta carbonara och chokladfondue med frukt till efterrätt. Hoppas att det blir gott!

Annars har jag nog inte gjort något vettigt idag, bara legat i sängen och tittat på min serie weeds, väldigt bra måste jag säga. Skulle vilja sola också, men det får nog bli i veckan istället.

PUSS

ps. visst är jag duktig på att blogga nu? :)



JAG SAKNAR DIG JENNY, KOM HEEEEEEEEEEEEM <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit duktig;)

2010-03-21 @ 22:20:51
URL: http://theresegruuvell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0