sexy body girls

Igår orkade jag inte skriva, för jag visste inte vad jag skulle skriva om. Jag hor nog igentligen inget vettigt att skriva om idag heller tror jag. Eller jo, några bra saker.

Igår träffade jag Emma på tuna park, hon gick bananas och tokshoppade. Jag tittade mest på och längtade efter min lön. Sen blev det kvällsmat på Waynes - cecarsallad, mumms! Väldigt mysigt att träffa lilla bullmormor iallafall, inte så ofta vi ses. Men när vi väl gör det blir det alltid dunder bra! Så puss på dig.

Jobbade på idag som vanligt, men bäst av allt. Jag fick träffa min lilla jerbiehoie (kärlek på dig vaaa <3) Det blev lite kramkalas sen våfflor. Efter jobbet farde jag hem, duschade och fixade mig, sen kom milla och vi hämtade upp lite brudar, sen belv det stan. Hittade väldigt fina presenter till en viss dam som har 20 års fest i helgen! Det var väldigt roligt att träffa Sandra (och bebismagen), mega dunder länge sen. Det tycker jag är dåligt, vi får bli bättre på att ses tycker jag Sandra :)

ps. jag har fått muskelinflamation i vänster lår, inte alls skönt kan jag tala om. Kan knappt gå. Fyfan.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är inte varje dag vi ses! Men vi får helt enkelt ta och skärpa till oss :)

2010-03-26 @ 06:59:52
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0