seven days a week

Var på tuna park en sväng ikväll med mamma och madde, fixade en hemlighet och sen köpte jag lösögonfransar. Inte så mycket mer blev det, men jag såg väldigt mycket fina vårkläder. Ska nog ta mig en shopping runda sen när lönen trillar in. Fast jag skulle vilja åka till skärholmens feta köpcentrum SKHLM. Det är grymt! Alla affärer som finns inne i stockholm finns där, det är som tuna park fast 10x större. Någon som vill med? Det ligger lite innan stockholm, det skulle kunna bli en liten roadtripp ;)

Imorgon måste jag verkligen sola, det blev inget ikväll. Det fick bli tuna park istället. En annan väldigt bra sak är att JENNY KOMMER HEM IMORGON!!!! <3 ska hämta damen vid tåget, då blir det kramkalas kan jag säga.

Ska nog ta och kolla på några avsnitt på min serie sen sova, nattinatti!

PUSS


Kommentarer
Postat av: camilla

jag vill med till det där tuna park fast större :D

2010-03-24 @ 08:17:56
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0