rewind

Maten blev väldigt god, speciellt efterrätten - chokladfondue med frukt. Ifall det var någon som undrade.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen gå och lägg mig. Jag hr märkt att jag blir väldigt trött utav att nysa och snora hela dagen. Fyfan.

Imorgon blir det till att träffa Hanna på stan, det ska bli väldigt roligt. Vet inte hur länge sen det var vi sågs. Sen ska jag nog fixa med ett litet paket också eftersom det är en viss person som fyller år snart..
Jag har kommit på att jag har en ganska fullproppad vecka, fast det är bara bra då går dagarna fort.

Måndag: Laga mat med Fia
Tisdag: Träffa Hanna + sola
Onsdag: Träffa Emma + sola
Torsdag: Milla har du tid för mig då?
Fredag: JENNY KOMMER HEM?! Sen sova sova sova
Lördag: Emma och Mortens 20 års fest
Söndag: sova sova sova

Men skulle vilja träffa cätz lite också, väldigt länge sen nu tycker jag. Kan du snart eller? <3

PUSS


Kommentarer
Postat av: camilla

jag har tid för dig på torsdag :D

2010-03-23 @ 06:39:36
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Kate

Godmorgon! Ha en bra tisdag! :)

2010-03-23 @ 07:17:56
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0