Pimpa's paradise

Har inte skrivit sen i söndags, men det har inte hänt så mycket heller tror jag.
I söndags var jag lite bakis, men pallrade mig till tunapark med emma, cattis och fia. Käkade en fet kebabpizza och sen tokshoppade jag, 6 linnen, 1 skjorta, 1 kofta och ett par jeans tror jag det blev. Väldigt nöjd över mina köp, köpte bara vårkläder vilket behövs nu när jag ska rensa ur min garderob, då måste den fyllas på med massa nytt också!

Måndag:
När jag redan är igång och pratar om shopping så kan jag berätta att jag fick hem mitt paket från H&M också, två tygskor och ett par zebraballerina och en vårjacka (min andra vårjacka var restad, den skulle komma i mitten av april) Hm.. vad gjorde jag mer i måndags.. Jo, jag hjälpte malin att flytta, fyfan vad jobbigt det är att bära kartonger och säckar med saker i speciellt när det inte finns någon hiss och hon ska envisas med att flytta högstupp, så klart. Tack och lov att vi har flyttgubbar som ordnar det åt oss när vi ska flytta, bara två veckooor kvar!!! =D

Tisdag:
Idag har jag bara jobbat, fick även mitt cocos shampo + balsam + badskum som jag har beställt. Det luktar väldigt gott, ska strax inviga det hade jag tänkt. Idag åkte även pappa och Madde till farfar i Österike, så nu blir det mami week. Mysigt! Vi ska åka runt och handla massa nytt till lägenheten och sen ska vi nog hitta på något roligt också.

Planerade nyss in en liten stockholms tripp med Milla den 11 april, det ska bli väldigt mysigt och roligt. Bara hoppas att shoppingguden är med oss då så vi inte kommer hem tomhänta ;)

Nej nu ska jag duscha, sen tänkte jag slänga in lite bilder från i lördags.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är nog inga problem o för oss o få med nått hem om jag känner oss rätt ;P

2010-03-30 @ 18:12:11
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0