nobody's wife

Måndag, ny vecka och nu har jag bestämt mig för att inte käka godis på vardagarna. Får se hur det går med det, men jag har lovat mig själv och då ska jag hålla det också.

Idag har jag bara jobbat och nysit, är tok förkyld snoret rinner heela tiden, ögonen med för den delen ifall ni ville veta. Bara jag blir frisk till helgen så är jag nöjd. Fick mina nya anställningspapper idag också, jag kommer få högre lön det tackar jag för ;)

Cattis skickade ett väldigt bra sms förut, om en london resa. Tydligen inte alls dyrt, vilket är väldigt bra så nu hoppas jag att det blir av också, det vore mega grymt att dra iväg ett gäng brudar!

Nu ska jag fixa lite, sen vänta på fia och sen fixa kvällsmat.
Skriver kankse mer sen, om jag kommer på något att skriva om. Förslag?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0