high on life

Det blev en väldigt god och mysig fika på waynes med Sanna, åt en cecarsallad och sen en chai latte efter det. Mumms! Det var riktigt roligt att ses och bara sitta och snacka en massa, så vi måste ses snart igen tycker jag!

Håller på att rensa lite här hemma nu, det börjar dra ihop sig till flytten. Den 15 april får vi nycklarna, då ska jag måla om mitt nya rum, sen den 16 och 17 april flyttar vi allt. Det kommer bli grymt, så jävla skönt att komma in till stan och äntligen slippa landet. Men lugn Milla, jag lovar att komma och hälsa på dig här ute iallafall ;)

Får se vad som händer ikväll nu då, är inte sugen på fest så det blir en lugn kväll iallafall. Riktigt skönt med en myshelg. Det behövs och det var väldigt länge sen. Taggar till nästa helg istället, då Emma och Morten har deras 20 års fest, det kommer bli dunder!

PUSS




bjuder på en väldigt gammal bild på mig och sanna, från 2007.

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja du har inte så mycke o välja på, kommer du inte o hälsar på får jag helt enkelt kidnappa dig ;)

2010-03-20 @ 23:14:43
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0