dömd att bli bedömd

Äntligen lördag! Idag kommer bli en bra dag, det känner jag på mig. Vaknade upp på ett bra sätt och åt ming till frukost, kan nästan inte bli bättre? Har duschat och rakat bort all päls som jag har haft, usch.. Så nu känner jag mig tipp topp inför ikväll =D

Det dåliga är nu att min spotify eller mitt msn inte vill fungera, så jag sitter och lyssnar på lite gammal musik som jag har i windows media player. Ska snart börja sminka mig lite granna, sen kommer Jenny och Milla hit runt fyra tror jag. Runt sex ska vi fara till Johan där det blir förfest sen vidare till Emma och Mortens 20 års fest, det kommer bli awsooome! Teuqila säger jag bara ;)

Skriver mera sen, men så länge: PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0