det är inga problem

Skönt som fan att det är fredag idag. Jag är galet trött, men jag har godis och marabou mintchoklad så det är ganska okej med mig iallafall. På fredagar får man äta godis (även om jag gör det varje dag.. måste sluta med det)

Ska på kalas om en timme, min syssling fyller 18 så ska dit en sväng. Sen blir det fredagsmys med milla, jag har faktist skanat dig hoiie <3 så måste nog hoppa på dig lite granna.

Imorgon hoppas jag på lite fest? tessan, fanny - hör av er och säg hur det blir. Det vore väldigt roligt om det blev en liten hållsta ferre. Cattis vad har du för planer dåå? saknar dig också btw, jag vet att du läser ;)

Nej nu måste jag byta från mjukisen till något lite finare. Kankse skriver mer ikväll, annars ha en bra fredag.
PUSS


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja kom o hoppa på mig :D<3

2010-03-19 @ 18:23:22
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jag boar :P

2010-03-20 @ 08:57:48
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0