Ars Longa, Vita Brevis

- Konsten är lång, livet är kort.

Lördag idag, väldigt skönt. Igår kväll somnade jag i Millas säng, vi skulle ha tittat på film och ätit chips. Men jag såg inte mycket utav filmen. Inte hon heller för den delen. Hennes säng var väldigt skön. Jag vaknade till när eftertexten hade börjat rulla, då var klockan halv elva. Då tog jag mitt pick&pack och åkte hem till min egna säng.

Jag har sovit som ett litet barn i natt, väldigt väldigt skönt. Nu har jag precis duschat ska se till att fixa mig lite också, sen bär det av in till stan för att luncha med Sanna. Kanske lite shopping också.

Nej nu har jag inte tid och sitta här längre, skriver mer senare.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0